برای جمعآوری دادههای تعاملی ، افزایش رضایت مشتری و افزایش نرخ نگهداشت مشتری مورد استفاده قرار میگیرد. تفاوت اصلی CRM درادیس حضور قدرتمند در پشت صحنه کسبوکار میباشد
* ارزش طول عمر مشتری یا CLV Customer Lifetime Value
* هزینه جذب مشتری Customer Acquisition Cost CAC
* شاخص خالص ترویج کنندگان NPS Net Promoter Scale
* سطح وفاداری مشتری Customer Loyalty Level
* متوسط طول عمر مشتری Average Customer Tenure
* میزان ایجاد مشتریان راغب Lead Generation Indicator
* شاخص رضایت مشتریCSAT
* نرخ ریزش مشتری
بازاریابی
فروش
خدمات پس از فروش
CRM عملیاتی تعاملات مشتری و فرایندهای فروش و بازاریابی را مشخص میکند و خدمات و پشتیبانی را در یک مکان متمرکز میکند